checkchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-upxzap Go to content

Mama & Fit

Gratis proefles

Als (aanstaande) moeder is het fijn dat je goed in je vel zit en energie hebt voor de dagelijkse beslommeringen met de kinderen. Neem tijd voor jezelf en kies ervoor om fit te worden met Blij van Bewegen! Zoek geduldig je grens op zodat je geen blessures als rug-/bekkenklachten ontwikkelt. Ik geef tijdens de training duidelijke aanwijzingen hoe je een bepaalde oefening correct uitvoert en hoe je jouw lichaam ondersteund in plaats van nog extra belast. Je raakt bewust van jouw bekkenbodemspieren en ademhaling. Doe je mee met een gratis proefles? Dit zijn de voordelen:

  • Geen inschrijfkosten
  • Word bewust van je lichaam
  • Persoonlijke aanpak
  • Laagdrempelig
  • Sterk en fit tijdens en na de zwangerschap

Doe mee op eigen niveau

Begin je net weer met sporten? Ik houd hier rekening mee in de oefeningen die we samen gaan oppakken. Ik zal je nooit helemaal uitputten en rekening houden met je dagelijks leven. Lekker sporten, dat is onze doelstelling! Door met een gezellige groep dames mee te doen, motiveer je elkaar. Met groepsgenoten en mijn enthousiaste begeleiding doe je de oefeningen in groepsverband. Uiteraard is er tijd en ruimte voor een lolletje. Sporten hoort leuk te zijn, dat vind ik erg belangrijk! 

Blijf vooral sporten

Vanaf 16 weken zwangerschap mag je bepaalde oefeningen niet meer doen. Toch kan je nog lekker sporten door bepaalde spiergroepen extra aandacht te geven. Blijf in beweging! Dit helpt je sterk de bevalling in te gaan en bevordert naderhand het herstel. 

 

Sporten na bevalling

Na de bevalling is het verantwoord om 6-8 weken erna (bij een bevalling zonder complicaties) rustig te sporten. Je werkt aan de bekkenbodemspieren en, indien je geen diastase hebt, mag je weer buikspieroefeningen doen. Jouw lichaam is nog herstellende, dus je begint op een lage intensiteit. Hardlopen pakken we in een later stadium op! 

Kies je ervoor om Mama&Fit te zijn? We richten ons op jouw bewustzijn, krachtopbouw en blessurepreventie. Bij Blij van Bewegen staat jouw gezondheid voorop. Overdag kan jouw baby gewoon mee in de kinderwagen, een oppas regelen is niet nodig. Lijkt het je wat? Volg dan een gratis proefles en maak kennis met Blij van Bewegen!

Gratis proefles

Heb je zin om eens mee te trainen met Bootcamp of Mama&Fit? Probeer dan gratis en vrijblijvend een proefles.

10-rittenkaart Mama&Fit
€85 /10x
10 keer een groepsles Mama & Fit.
Beslis zelf wanneer je wel of niet komt sporten.​
6 maanden geldig!
Gratis proefles.
Geen inschrijfkosten.
Mama & Fit Onbeperkt
€62 /mnd
Onbeperkt deelnemen aan de groepslessen. 
Gratis proefles. 
Geen inschrijfkosten.
Mama&Fit Maandabonnement
€32 / mnd
1x per week training.
Gratis proefles.
Geen inschrijfkosten.

Inschrijven

Schrijf je hier in voor een abonnement op een van de groeplessen of op Personal Training.
Dit is je eerste stap naar een nog blijer leven!